Freja 3 år

Inatt kl 03:51 för 3 år sen blev man 2:barnsförälder..
Efter världens enklaste förlossning kom underbara Freja till världen..01:30 gick vattnet..02:30 fick jag värkar.. 03:00 åkte vi till förlossningen och 03:51 va hon ute😄

Har fixat tårtan idag på fm som jag hoppas hon gillar.. Tog sin lilla tid men jag blev nöjd.. Älskar att göra sånt småpill som blommorna och bokstäverna..

Hämtade barnen på dagis och åkte hem för att fira Freja med lite sång och paket. Firar mer imorgon.
Max va snäll och hjälpte till att öppna..
Bästa presenten va nog ett Lipsyl som hon kallar läppstift som hon går runt med hela tiden..

Fick även hem nästa leverans av skorna jag beställde.. Är sjukt nöjd. Har denna modellen i rosa när jag jobbar och dom är supersköna.

Nu är det tv kväll som gäller under en filt i soffan.. Underbart..
Hörs imorgon



2013-10-14 @ 20:55:53 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vilken mannekäng lilla dockan. Härligt och få fira henne imorgon, kanon fin tårta och säkert smaskig.

Mamma (2013-10-14 @ 21:47:39)

Hej Johanna! Grattis till lilla tösabiten :) Så söt!Får man fråga från vilken sida du beställt skorna? Vill också haaaaaaa :) :$

Emmelie (2013-10-15 @ 19:09:42)

Tack Emmelie.. Jag har beställt från www.aliexpress.com


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2013-10-15 @ 20:34:29)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: