Jävla K-K förkylning!!!

Är så jäkla trött på att vara sjuk..
Tränade för första gången i måndags..
Igår hade jag sjukgymnast inbokat. Kände något i kroppen men tänkte att jag kunde ju bara ta det lugnt.
Va bara där i 20 min men kände direkt att jag blev sämre.

Fick ställa in lunchen med Sandra och låg med huvudvärk hela dagen.
Kul på sin lediga dag:(
Kände mig lite piggare på kvällen så åkte hem till Carolina och kollade på hockeyn..
Inatt drog det igång igen och fick ringa jobbet imorse och säga att jag inte kan jobba..
Har hostat och snorat hela dagen och nu ikväll har jag fått ont i bröstet och feber oxå..
Jäkla skit oxå.. Ledig dag imorgon och så skulle vi träffats 5 tjejer imorgon och laga mat tillsammans men får ställa in..
Hela helgen förstörd pga en seg jävla förkylning!!!!!
Får ändå vara glad att det inte är när jag har barnen.. Men gud vad jag längtar efter dom!!



2013-10-25 @ 18:43:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: