Samma visa fortfarande😔😷😡

Åh vad jag är less på det här..
Känner mig piggare i kroppen men fortfarande snorig och hostig.. Är hemma idag från jobbet och kommer vara imorgon oxå.. Har ringt till VC för att få hostmedicin..
Funkar ju inte att stå bland folk och sälja kakor när man hostar och snörvlar.

Hoppas verkligen att jag är pigg tills onsdag så jag kan jobba då.. Känns som detta kan vara en segdragen förkylning och man kan ju inte vara hemma i evigheter..

Är inte sugen på något alls. Det enda som lockar riktigt är granatäppel.. Så friskt och fräsht. Pillar ur kärnorna och äter i en skål. Mums!!

Ska vila lite till innan jag hämtar barnen på dagis.. Får se vad som blir av stormen de varnar för idag. Det enda det pratas om på tv!!



2013-10-28 @ 12:53:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas du blir piggare snart! Skönt att du har börjat jobba 75% nu. Mysigt att barnen kommer till dig i dag. Jag har med fått Joel i dag kramar!!

Evasophie (2013-10-28 @ 16:35:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: