Ytterligare en fredag med tacos till ända

Barnen har inskaffat som tradition att vi ska ha tacos varje fredag..
Ja som resten av sverige har haft de senaste typ 10 åren:) men dom tycker det är mysigt.. Och Max får dricka Angry Bird läsk:)
Hade sällskap av Jossan oxå..
Blev även nyttig efterrätt eftersom jag har kännt att jag nog får hålla igen lite..
Ja jag säger absolut inte att jag är tjock.. Men man märker att byxorna börjar smita åt lite väl mkt vid midjan.. Iofs är det ett tecken på att jag mår bra.. Men har gått upp ca 9 kilo sedan i våras så nu får det vara nog!!!

Jag jobbade morgon idag istället så jobbade 9-12.30. Kändes ovanligt att behöva ställa klockan.. Har ju turen att barnen sover väldigt bra.
Hämtade barnen och åkte och handlade.
Bakade chokladbollar på barnens begäran som de sett på spöket laban..

Imorgon kommer Max bästis från dagis hit och ska leka. Känns jättekonstigt att han är så stor att han leker med egna kompisar:)



2013-10-04 @ 22:37:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: