5 år

Jag kan inte riktigt fatta att jag har vart mamma i 5 år!!
Började dagen med paket och sång i sängen..
Åkte ner och köpte tidningen där han va med bland firarannonserna.. Köpte glass att ha med och fira på dagis innan jag lämnade dom..

Blev bjuden på supergod mat hos Jossan ikväll..Quinoasallad och serranoskinka..
Nu dax att sova. Hoppas jag vaknar pigg imorgon så jag kan träna.. Har kännt mig seg i kroppen senaste dagarna. Vaknat med halsont och näsan rinner till o från men blir inte mer än så...



2013-09-09 @ 22:24:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja stora killen. Tiden går alldeles för fort. Så mysiga bilder . Kul att de kan samsa vid skrivbordet. Stolt kille kram.

mamma (2013-09-10 @ 09:47:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: