Kalastime igen

Städade och grejade hela dagen innan gästerna kom vid halv 3.
Max fick en massa fina paket som vi tackar igen för. Extra kul va att både Mona, Bertil och Bosse kunde komma oxå..
Vi avslutade med att sätta knorr på grisen som jag vann!!!!😄 Man kunde nästan tro att jag fuskade då jag satte den så nära det bara gick:)

Imorgon är ju den dagen han fyller..
För 5 år sen nu ikväll satt jag och kollade på tv med Ida då jag fick magknip vilket visade sig vara värkar:)
Åkte in till förlossningen vid 23 och 08:56 den 9/9-08 föddes världens finaste kille💙



2013-09-08 @ 18:26:32 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Trevligt och jätte gott. Så uppspelt och glad han var. Ja tänk att han redan har blivit 5 år, stora killen.

mamma (2013-09-08 @ 20:49:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: