Migrän!!

Denna jävla huvudvärk!!!
Vaknade igår med världens skallebang.
Kände direkt att det va migrän så fick ringa till jobbet och sjukanmäla:(
Det kommer alltid som ett brev på posten en viss tid i månaden!!
Lämnade barnen på dagis och lyckades sova några timmar på em och sov bort det värsta.. Kände bara det dovt innan det drog igång igen innan läggdax..

Hämtade barnen och fixade tacos. Fick även sällskap av Jossan..
Kikade på IDOL och käkade en massa gott..

Idag vaknade jag utan huvudvärk.. Underbart..
Åt frukost innan vi åkte ut till Tolg..
Va där hela dagen. Det va superhärligt väder på fm så vi käkade lunch ute men sen blev det mest häng inne.
Va tvungen att ta kort då ALLA satt en stund med telefoner och Ipad😄

Mina kryckor fick tyvärr nytt liv då Gunilla steg snett när hon va ute med Totte(hunden) så det va tur att dom låg i bilen. De har legat där sen i Maj..

Fick med oss lite svamp som vi stekte till kvällsmat..
Ska snart lägga mig faktiskt. Är jättetrött..

Imorgon har jag bokat bio. Alfons Åberg filmen. Frågan är ju bara om Freja orkar sitta still i 110 min?



2013-09-21 @ 21:57:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja vi hade tur med vädret. Alltid lika trevligt, Max ville ju inte åka hem.

mamma (2013-09-22 @ 13:35:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: