Onsdag

Dagarna rullar som vanligt på. Va hos sjukgymnasten i måndags där jag fick göra en massa tester och jämföra benen.. Och nu är nästan vaderna lika i styrka.. Och bara 0,5 cm som skiljer i omkrets.. Även låret har börjat komma ikapp. För en månad sen skiljde det 4 cm och nu va det 3 cm..

Imorgon åker jag till IKEA för att handla ny tv bänk och lite andra saker. Skrev ju för ett tag sen om ljusstakar jag ville köpa från Sveas vintage som är supersnygga men de kostar en hel del. Så hittade jag dessa från Lagerhaus istället för en tredjedel av priset. Tyckte de va fina..

Det är något särskilt med IKEA. Även fast jag va där förra söndagen ska det bli lika kul att åka dit imorgon:)
Får sällskap av Jossan..

Är ledig på fredag sen jobb på lördag och på kvällen är vi ett gäng tjejer som ska ut och käka och sen ev utgång:)
De kommer hit först på lite fördrink. Ska bli jättekul..

Nu dax att sova. Har lite att fixa innan jag börjar jobba imorgon. Börjar "redan" vid halv 12 imorgon:)

Godnatt



2013-09-25 @ 22:44:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: