Regn o rusk

Ställde klockan på 9 för att åka och träna.. Va längesen nu pga sega jäkla förkylningen förra veckan så kändes efteråt.. Och dessutom va jag tvungen att gå till jobbet eftersom jag lämnade den på stan i lördags..
Va jättelugnt på jobbet vilket va skönt eftersom jag hade rätt ont..

Hämtade hem barnen. Bästa stunden på hela veckan. Va helt pirrig i magen på jobbet innan jag skulle hämta dom..

Hem och duschade och åt kvällsmat innan det blev mys i soffan..
Fick hem den sista planchen så nu är tavelväggen över soffan komplett..
De är så otroligt fina.. Och billiga..
Har köpt de 2 i mitten på fotografiska.eu.. Har sett dem i flera hem och trott att de är jättedyra men kostar bara 120 kr..

Skickar en extra kram till pappa som skadade handen idag när Asti drog omkull honom så han ska opereras imorgon..

Nu dax att krypa ner.
Självklart är det skönt att få sovmorgon när man är barnledig men känslan när barnen är hemma igen är underbar!!



2013-09-16 @ 22:26:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jätte fint blir det. Ja så mysigt och få hem godingarna.

mamma (2013-09-17 @ 09:44:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: