Sep. 07, 2013

Med tanke på sommaren som varit så kanske man borde ha tröttnat på solen men vilken underbar dag det har varit...

Vi mötte upp mamma, pappa och morfar ute i Tolg för lunch på pannkakshuset.. Tog klassiska sylt och glass till mina. Sist tog jag äppel o kanel men ångrade mig:)
Vi åkte bort till Holkastorp och tittade till det. Även om Mona och Bertil inte va där just då.. Det är verkligen en speciell känsla varje gång man kommer ut dit och idag va helt underbart.. Inte ett moln på himmelen..
Jag skulle aldrig vilja bo så på landet men att komma och hälsa på där ger ett lugn för själen..

Vi åkte vidare till Evedal för att äta glass men där va helt igenbommat.. Så vi åkte ner till stan och satte oss på Askelyckan istället.. För er som inte har testat vår glass måste göra det. Vi har egentillverkad Italiensk glass som är helt underbar!!!

Vi va hemma vid halv 4 tiden..
Fixade tårtan tills imorgon och barnen tog det lugnt.. Freja va lite hängig. Ny förkylning på gång:(
Imorgon är det kalas igen för lilleman..
Något positivt när man har separerade föräldrar.. Det blir många kalas:) Han fyller ju på måndag och då lär han bli firad både på dagis och hos hans pappa..

Nu är det snart dax för sängen



2013-09-07 @ 21:54:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Verkligen toppen dag, morfar var jätte nöjd.

Anonym (2013-09-08 @ 17:46:26)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: