Aj aj aj

 Började känna i Söndags kväll att jag fick ont vid nagelbandet på pekfingret.
När jag vaknade igår va det helt varfyllt och svullet och gjorde jätteont.
Lyckades tömma det så det kändes något bättre.
Men idag har va det ännu värre och det bultade och värkte som bara den.
Ringde till VC och fick tid vid 14.
Hade så sjukt ont på jobbet så fick gå hem tidigare.

Åkte till VC där de konstaterade en ordentlig inflammation. Hon gjorde hål och tryckte ut vätskan. FY FAAAN vad ont det gjorde.
Hon hämtade en kollega som tyckte att även en läkare skulle kolla på det för de va oroliga för leden och att infektionen skulle gå in i skelettet.
En läkare kom och snittade även upp en bit av nagelbandet med en nål... Aj aj aj igen😣 De tyckte jag skulle vara hemma från jobbet några dagar så jag ej riskerar att få in mer bakterier och så ska jag på återbesök på torsdag.
Hoppas det släpper snart för fy fan vad ont det gör. Tänk att en liten nagel kan ställa till med sån skit!!





2014-04-08 @ 16:31:35 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: