Ännu en härlig vårdag

Freja vaknade först vid 6 men lyckades få henne att somna om och blev chockad när vi sen vaknade vid 9 istället..

Gick ut och satte mig en sväng på balkongen och det blev premiär för bikinitoppen. Kan ju försöka att få lite färg tills bröllopet om 2 veckor..

Sen hade vi en riktig utedag.
Åt lunch på Burgerking där vi stannade ett tag och barnen lekte ett tag.
Jag lämnade av Max hos Christopher så han fick se när han cyklade.
Jag o Freja va och handlade under tiden.
Hämtade upp Max och åkte ut till Ryttartorpet. Sedan åkte vi vidare till Spetsamossen en stund. Hade med cykeln så han körde runt på de olika cykelbanorna men va rätt sur att han inte fick cykla i skateparken som de stora barnen gjorde😄

Ät heeelt slut även idag av solen..
Ska ta en snabbdusch innan det är sax för mästarnas mästare.
De flesta är väl lediga även imorgon men tyvärr inte jag😔 
Ska lämna barnen hos C sen är det jobb som gäller













2014-04-20 @ 19:49:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ännu en kanon dag för er. Härliga bilder på er. Kul att det fanns bra cykelvägar även i Växjö. Kramar till er.

Mormor (2014-04-21 @ 09:54:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: