Bonustid

Började dagen med besök på VC.
Hon tyckte det såg ut som det hade börjat läka så känns skönt. Skulle återkomma om det inte har blivit bättre på ett par dagar.

Åkte och handlade lite innan jag hämtade Max på dagis vid 12. Han skulle på ett läkarbesök vid 2 men jag hämtade honom lite innan så vi kunde få lite mystid.
Vi åkte och fikade och handlade lite tröjor till honom. Rensade ur hans garderob som han har vuxit ur det mesta. Blev inte mkt kvar😧

Härligt att få lite Bonustid med honom och jag passade även på att pussa och krama lite på Freja😊

Ikväll har jag vart borta hos Alex och hjälpt dom skriva placeringskorten till bröllopet.. Åh vad man längtar💗








2014-04-10 @ 22:05:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mysigt med lite bonustid. Härliga bilder på er kram:)

Mormor (2014-04-11 @ 09:42:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: