Fullt ös som väntat

Började med att lämna kidsen på dagis..
Åkte till Maxi och handlade lite.
Hem och satte mig på balkongen och åt frukost i solen. Det va lite småkallt men med jacka och filt gick det bra..

Hämtade ut mina solglasögon som jag beställt. Har alltid vart för snål att lägga en massa pengar på solglasögon men efter att ha lånat Jossans har jag vart så sugen och kunde inte hålla mig utan beställde ett par Raybans 4147.
Man märker verkligen att man får det man betalar för..

Det va som väntat fullt ös på jobbet. 
Hade typ inget kvar att sälja.. Men tiden fick fort iallafall.
Hämtade barnen på dagis. Tack o lov tycker de att det är superkul att gå på kvällsdagiset så då är det inte så jobbigt att hämta så sent..

Är supertrött så blir tidigt i säng.





2014-04-04 @ 21:53:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: