Kafé de Luxe

Lämnade kidsen hos C i måndags innan jobbet.
Det va faktiskt mkt folk på jobbet även fast det va stängt på stan.

Igår va jag hemma hos Thilda en stund.
Längesen vi sågs nu. Vi bestämde att fira Valborg med dom.

Ikväll har jag, Linda o Jossan vart o käkat på Kafé de Luxe. Plockade fram vårkavajen igen som jag köpte förra året. Gillar verkligen ränderna.
Kände att jag började få ont i fingret igen:( Smällde i det i bildörren i måndags så det började vara igen.
Och nu ikväll har det börjat bulta igen så nu sitter jag här med bandage igen😖 Hoppas det släpper tills imorgon så jag inte behöver gå till läkaren igen..

Imorgon är det fullt upp.
Först klippa mig. Va ett år sen nu så börjar bli dax😳
Sen en sväng till läkaren med Max och på kvällen hem till Camilla och äta..
Tjingeling






2014-04-23 @ 21:44:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: