Ledig torsdag

Vaknade med huvudvärk😣 Undrar om det va cidern från igår☺️

Satte mig en stund i solen på balkongen men det blåste kallt.

Åkte och klippte mig.
Blev såååå nöjd. Känns som hon har klippt av hälften av håret.. Jätteskönt..

Åkte och hämtade Max för att gå till läkaren.
Först tog vi en glass och sen åkte vi till Mc Donalds i stan efteråt.
Satte oss på en bänk i solen en sväng innan det va dax för dagis igen.
Så härligt att få lite bonustid med dom.
Hälsade även på Freja en ministund och fick lite pussar och kramar😊

Jossan plockade upp mig och så åkte vi till Camilla som bjöd på supergod tacopaj. Blev några timmars härligt tjejsnack..

Imorgon är det kvällsjobb sen väntar en kul sak jag inte kan skriva om än😊

Idag fick Max sin klasslista inför hösten..
Kan fortfarande inte fatta att han ska börja förskoleklass..









2014-04-24 @ 22:03:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jätte fin i håret. Mysigt med extra tid med Max. Ja vad tiden går stora killen nu. Spännande och höra sen vad det är för roligt:)

Mamma (2014-04-25 @ 08:34:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: