Lugn lördag

Igår ringde Max till mig från dagis och berättade att han hade tappat sin första tand😊 Han va jättestolt och berättade att tandfen skulle komma på natten..

Jag jobbade kväll och åkte hem till Jossan efteråt och kollade på hockeyn.
Vi delade på en flaska rosé innan vi gav oss ner till PM.
Blev en spontankväll och vi hade superkul..
Det kändes i kroppen idag så det har vart en lugn dag.
Vart och lunchat och fikat på stan. Hittade en bikini som jag är jättenöjd med.
Har städat och fixat ikväll. Va bjuden på pokerkväll hos Thilda men jag kände faktiskt för att ha en soffhängar kväll med mysbyxor. Sen är det ju jobb imorgon oxå!

Har beställt en klänning från HM till bröllopen oxå som jag blev nöjd med. Svårt att få fram på bild bara







2014-04-12 @ 20:32:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: