Phu vilken dag😳

Började med att lÀmna kidsen pÄ dagis.
Åkte och trĂ€nade..
Handlade inför torsdag. David o Alex kommer pÄ lite pÄskmat.
Eftersom jag hade cykeln pÄ jobbet fick jag gÄ till jobbet. Men det va rÀtt skönt.
PÄ jobbet va det högtryck.. Fint vÀder plus pÄsklov= mkt folk!!!
Jobbade över 45 minuter sĂ„ va inte klara förrens 19.45. NĂ€r vi ska gĂ„ hem upptĂ€cker jag att jag glömt mina cykelnycklar hemma😣SĂ„ det va bara att traska hem.. KĂ€nns i benet nu faktiskt. Blir ju Ă€ven att promenera till jobbet imorgon. Mindre sugen pĂ„ det kl 05.30 pĂ„ morgonen.. Men men..

Kidsen har det bra i Lessebo och har som vanligt fÄtt bild uppdatering..





2014-04-15 @ 21:03:39 Permalink AllmÀnt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: