Egentid med Frejski

Max o morfar vittjade kräfthåvarna i morse men de kom bara hem med 4 st. Men bättre än inget iallafall!!

Efter frukost åkte jag o Freja in till stan. Åkte och handlade till lunchen och lampa till bilen.
Herregud vilket regnoväder.. Översvämningar och avstängningar på flera håll i Växjö..
Va helt dyngsur när vi kom till Sara o Mike så fick låna kläder:)

Lagade lunch till dom som tack för att Mike hjälpte mig byta lampa i bilen..
Freja gillade Ossian:)

Vid halv 2 åkte vi bort till simhallen..
Vi va där i 3 timmar och Freja älskade det. Jag hade nog förväntat mig att äventyrsbadet skulle vara större än vad det va.. 

Vi åkte till Lessebo och åt tacos och tog med oss Maxen hem:)
Snart dax att krypa i säng. Man blev trött efter badet






2014-08-05 @ 22:53:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: