Öland utan sol

Vi åkte idag strax efter 9 men när vi väl kom fram va det helt mulet.
Det va iofs ändå varmt med 26 grader i luften och få enstaka tillfällen kom solen fram..
Det blev ändå några omgånger bad, mat och glass innan vi åkte hem..

När vi väl va hemma sprack det upp och blev en superfin kväll.
Gammelmorfar va oxå här och vi firade mig med grillat och marängtårta..

Imorgon ska det tyvärr bli sämre väder..
Tänkte att jag och Freja ska ha lite egentid eftersom Max och jag hade det förra veckan med bio.

Först ska vi in och träffa Sara och Ossian. Hennes kille Mike ska hjälpa mig att byta en lampa i bilen.. Blir även lunch där..
Och efter det tänkte jag att vi åker till simhallen och äventyrsbadet. Har inte vart där än då det inte är så lätt själv med 2 barn..

Ikväll va pappa och Max och lade ut några kräfthåvar som dom ska vittja imorgon på morgonen.. Spännande att se om de får någon fångst😊 















2014-08-04 @ 22:18:51 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Oh så härliga bilder på er. Man riktigt ser hur mörk himlen var. Det var ju en mysig dag.

Mormor (2014-08-05 @ 11:12:36)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: