SjukđŸ˜·

Jag började kÀnna det redan i tisdags.
Trött i kroppen men hinkade i mig honungsvatten. IgĂ„r kĂ€ndes det hyfsat men idag vaknade jag febrig och dunderförkyld.. SĂ„ blir hemma frĂ„n jobbet idag och imorgon. 
Max va visst oxĂ„ dĂ„lig i magen och hemma sĂ„ dom kommer imorgon pĂ„ morgonen. 
Sara va sÄ söt ich hjÀlpte mig handla eftersom det Àr tomt i kylskÄpet.

IgÄr hade jag Freja en stund eftersom hon skulle till tandlÀkaren. Vi va först och fikade sen va vien svÀng pÄ stan och lekte innan det va dax.
Va pÄ den nya lekgatan i stan.
Jag hade sĂ„n tur. En liten stund efter att jag hade parkerat pĂ„ stan ringer min mobil och en tjej undrar om jag har tappat mitt bankkort. Jag kollar i min plĂ„nbok och det fanns inte dĂ€r. 
Hon sa att hon hade googlat och att det fanns 2 Johanna Fransson i VÀxjö och testade att ringa. SÄÄÄÄÄ snÀllt.

Det gick jĂ€ttebra hos tandlĂ€karen. Hon gapade stort😊

Efter det Äkte jag hem till Sara och hÀngde dÀr nÄgra timmar. Lagade mat ihop. Klassiska Italiensk kycklingpasta som alltid funkar.

Ush sĂ„ jĂ€kla trĂ„kigt att ligga inne nĂ€r det Ă€r sĂ„ fint vĂ€der ute😕
FĂ„r bli ett till avsnitt an Suits













2014-08-29 @ 13:17:39 Permalink AllmÀnt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tur det var en Ă€rlig som hittade det. Söta gullungen, och sĂ„ duktig som gapade. Krya pĂ„ er bĂ„da tvĂ„đŸ˜

mamma (2014-08-29 @ 16:17:45)


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: