Härlig helg

Började dagen igår med att hämta upp Max och åka till simhallen.
Vi badade en sväng innan men mest bubblade vi😊
Vi tog en fika efteråt med Lowe och John o Jonna..

Lämnade Max och åkte hem och fixade lite julgodis till. Det blev polkafudge..

På kvällen va det tjejkväll hemma hos Ida. Vi käkade en massa gott och hade en supermysig kväll. Kom på en ny drink.. Julmust och vodka som va huuuur gott som helst..

Jag och Jossan drog oss ner till Tak och hade en riktigt bra kväll som avslutades med klackarna i taket💃💃

Idag vaknade jag vid 11.30.. Har förflyttat mig till soffan. Har tänt den fina ljusstaken jag fick i julklapp av Ida och kikar på Så mkt bättre. En skön söndag helt enkelt😊










2014-12-07 @ 13:34:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: