Piggare

Idag har hon vart mkt piggare.. Skönt. Hon har fått tillbaka aptiten vilket är ett gott tecken..
Alltså dom va så jäkla roliga innan ikväll.
Jag va på övervåningen och pratade i telefon. Hörde dom pratade om bio och drog runt stolar..
När jag kommer ner möts jag av denna bilden


Jag satte mig tillrätta i soffan och skulle bara kolla en grej på mobilen när Max säger: mamma du måste stänga av telefonen på bion😂😂😂
Sen släckte dom alla lysena och så levde de sig in😊💗

Imorgon är jag ledig. Max ska till skolan och Freja har 4-års kontroll på BVC. På kvällen är det lussefirande för Max på skolan..


2014-12-10 @ 23:01:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Inget fel på fantasin😄 sötnosar😍😍

mamma (2014-12-11 @ 20:45:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: