Snart nytt år

Blev en lugn o skön lördag. 
Käkade tacos. David o Alex kom förbi på fika..

Söndagen va lugn den med..
Va ute lite i snön och kikade på film.
Jag passade på att träna lite hemma.. En hel del övningar som funkar även hemma. Benny har skrivit upp övningarna på papper så enkelt att komma ihåg..
På kvällen kom mamma o pappa för att passa barnen när jag skulle på Nöjesnyttfest med jobbet.
Vi samlades på jobbet innan vi gick vidare till Grace..
Stannade en stund efter prisutdelningen va slut..

Igår bjöd Jossan hem på en spontanare eftersom hon har fyllt år. Hon gjorde en suuuuuuupergod kycklingwok med lime o jordnötter o nudlar( som jag tålde) 

Har vart fullt ös på jobbet dessa dagar..
Många som är lediga o är nere o shoppar på rean.
Imorgon jobbar jag några timmar sen ska jag fira hemma hos Ida med henne, hemnes syter m familj och ev ett par till..
Ska bli jättemysigt.. Lugnt o skönt och god mat.
Barnen firar med Christopher..










2014-12-30 @ 23:39:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt o ta det lite lugnt ibland. Ha det så trevligt ikväll kram:)

Mamma (2014-12-31 @ 09:50:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: