Söndag

Dagarna har rullat på.

I onsdags träffade jag Benny några timmar innan jag åkte hem till Ida gör att kika på Bonde söker Fru..

Igår va jag och Max på simskolan på morgonen.. Han va på strålande humör när jag hämtade honom.
På em fixadejag de sista klapparna med Jossan o Rickard..
På kvällen va det tapaskväll hemma hos Carolina.. Supermysigt. Alla hade fixat något som man tog med sig..
Vi proppade i oss så mkt så jag har haft så ont i magen hela natten..
Kändes bättre när jag vaknade..

Solen sken o det va härligt väder så jag o Benny tog en promenad runt sjön. Första gången sedan olyckan och det gick bra. Härlig känsla..
Tog en värmande fika på Palladium..
Nu är vi hemma för lite lunch sen ska vi upp och träna en sväng på Idrottskliniken.. Han ska visa mig lite nya övningar.. Så guld värt att ha en vän som jobbar som personlig tränare..

Ikväll hämtar jag barnen💗












2014-12-21 @ 14:44:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Underbara bilder på dig o Max. Mysiga dagar du haft:)

Mamma (2014-12-22 @ 11:34:06)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: