Vab igen

Körde ett hårt pass med Benny igår på idrottskliniken.. Shit vad det känns idag i kroppen. Har typ ont i varenda muskel del känns det som..men skönt för då har det ju tagit😊 Han lade upp ett schema till mig som jag ska gå efter.. Superbra👍

Igår hämtade jag hem barnen.
De somnade men vid 22.30 blrjar Freja gråta o klaga över att hon har ont i örat.. Hon är helt förtvivlad och kan inte ligga ner: örininflammation😔
Efter att lyckats tvinga i henne alvedon så somnade hon efter 01:00 men har sovit dåligt hela natten..
Så vi har vart lagom trötta idag..
Vi orkade iallafall pyssla med apelsiner och nejlikor.. Hon gjorde denna helt själv. En princessa med en krona😊

Körde ut dom till Lessebo nu på em så jag kan jobba imorgon..
Kom på att jag måste upp till Samarkand för att handla till julklapps spelet som jag helt glömt bort..
Kanske lika bra annars hade jag somnat här redan nu..








2014-12-22 @ 17:55:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Stackars lilla sötnosen. Tur att hon blev bättre så snabbt. Mysig dag vi hade här😊💑

mamma (2014-12-23 @ 16:31:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: