Veckan som gått

Började Söndagen med att de fick öppna sin paketkalender.. Det va efterlängtat..
Vi åkte ut till Lessebo på fm.
Det v fullt ös och bus hela dagen.
Vid 17 va det dax för dans kring granen och tomte som delade ut godispåse..
Kaos vid utdelningen men till slut fick alla varsin..

I måndags kom Jossan, Cai, Sara p Camilla hit med tvillingarna. Bebismys och sushi intogs. Mkt trevligt som vanligt..

I tisdags hade jag en liten shoppingdag. Har fått en del av försäkringspengarna så jag kände att jag ville unna mig något.. Hittade en hel del fint..

Igår va jag hemma hos Ida och kikade på bonde söker fru och hade lite glöggmys..

Idag va det inte många knop på fm förutom att göra en sorts julgodis..
Jobbade kväll. Blev rätt sena så va hopp in i duschen sen soffläge..

Helgen är uppbokad med en massa kul. Imorgon jobbar jag till 15 sen ska jag träffa Jossan och Carolina på kvällen. Blir nog Idol finalen på tv.
På lördag ska jag först till simhallen med Max. Tänkte passa på att bada med honom innan simskolan..
På kvällen ska jag o Jossan hem till Ida o käka lite gott innan det blir en sväng på PM och tak..
Sen söndag får bli villdag😊















2014-12-04 @ 22:16:50 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Verkligen fullt ös ni var efter längtade. Mysigt där killarna kryssar i leksakstidingen. Spännande med paketen. Fullt upp som vanligt:)

Mamma (2014-12-05 @ 11:35:50)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: