Feb. 01, 2014

Igår jobbade jag 9-16 istället för stängning som jag alltid har på fredagar. Så skönt att få lite av fredagskvällen för en gångs skull.
Åkte ut till Carolina och käkade ihop.
Drog mig hemåt efter halv 11 och när jag väl kom hem upptäckte jag att min hemnyckel va borta.. Det va inte direkt något alternativ att vare sig ringa hyresvärden eller åka ut till mamma o pappa som har extranyckel..
Ringde Jossan som inte svarade. Började få lite panik så jag åkte bort till henne. Va helt nersläckt men testade att knacka på.. Stackarn hade gått och lagt sig och blev livrädd när jag knackade på..
Men jag blev insläppt och sov där inatt..
Skickade sms imorse till hyresvärden som kom och öppnade dörren..

Startade dagen med att äta en god frulle innan vi åkte och tränade..
Och nu är det slapp i soffan som gäller. Skön dag



2014-02-01 @ 13:35:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: