Fullt upp

Vet inte vart tiden har tagit vägen denna veckan. Redan fredag imorgon.

Hämtade hem kidsen i måndags. Lika underbart som alltid!
I Tisdags åkte de hem till Lessebo eftersom jag jobbar tidigt på Onsdagen.
De hade det supermysigt med pulkaåkning och bullbak..

Igår började jag operation " sova i egen säng hela natten"
Max är inga problem men Freja vill inte alls sova i sin säng..
Vet inte hur många gånger hon kom in och jag lade tillbaka henne.. 22:30 00:15 02:00 04:00 05:00 06:30 sen ringde klockan vid 7. Men jag gav mig inte och idag va hon jättestolt över att hon sovit i sitt rum..

I helgen är det jag o Freja som ska ha egentid och Max får sova hos mormor och morfar.. Egentligen vill jag inte lämna bort någon eftersom jag redan har dom en dag mindre men det är så otroligt mysigt att kunna lägga fokus på bara en av dom någon gång ibland oxå.. Ska gå på bio tänkte jag.

Imorgon blir det träning innan det blir kvällsjobb..
Är faktiskt sjukt nöjd för har inte ätit något sött sen vi firade pappa förr förra helgen och har redan tappat 2 kilo. Har 3 till som mål sedan är jag nöjd..
Spelar ingen roll vad andra säger eller tycker utan gör det för min egen skull..

Kanske dax att lägga sig snart eftersom man troligtvis lär bli väckt några gånger inatt av en viss fröken Frejski



2014-02-06 @ 21:25:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: