Nu är det nära!

Va hos sjukgymnasten idag och gjorde de vanliga testerna.
Alla styrketester visade framsteg och nu skiljer det bara 1 cm på låret. Han va jättenöjd med resultaten idag och sa att det såg jättebra ut.. Så JÄKLA skönt..
Har ju kännt att det kännts som stora framasteg sista veckorna men är ju även skönt att få det på papper att slitet ger resultat😄

Jag och Freja hade det jättemysigt på bion i Söndags. Bamse va faktiskt riktigt bra. Den va en timme och sista 20 minuterna va det myror i brallorna och hon ville gå hem men hon härdade ut:)
Mamma o pappa kom in med Max och stannade en stund så jag kunde åka och träna..

Annars har veckan rullat på.
Jag o Jossan va hemma hos Ida och Oskar igårkväll.
Idag är jag ledig och har förutom sjukgymnasten inte gjort någonting.. Superskönt. Kikat lite på OS och tänkte slänga på en film.. Ikväll kommer Linda förbi en sväng.



2014-02-13 @ 14:59:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: