Ytterligare en dag med feber:(

Freja vaknade med 38 idag oxå så blev ingen fika eller shopping. Iofs känner jag mig oxå krasslig.

Vi körde Max till Elie vid 10.30 sen va vi bara hemma och vilade i soffan innan vi hämtade honom några timmar senare.

Jag tog ett fotbad och självklart skulle Freja göra likadant:)

Jag lämnar barnen redan imorgon hos C eftersom han ska vara hemma med dom på måndag när dagis är stängt och jag börjar tidigt. Så imorgon får man pussas och kramas extra. Fattar inte vart veckorna tar vägen😳

Igår hämtade jag ut ett par skor jag även beställt från Aliexpress. Ett par låga Converse. Va sugna på ett par förra våren men blev aldrig av att jag köpte men nu är dom här så nu är våren välkommen☀

https://cdn3.cdnme.se/951125/7-3/pic_5308cfd1e087c354b4f4d92e.jpg" class="image">



2014-02-22 @ 17:30:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Hej! Hur funkar det med aliexpress? Aldrig beställt där innan, verkar vara lite delade meningar om man googlar... Stor prisskillnad? Vill beställa samma skor som du :)

Camilla (2014-02-24 @ 20:30:06)

Jag tycker det funkar jättebra. Man får bläddra sig igenom några sidor för priserna kan skilja. Sen beställer du och betalar med kort så får du hem varan. Kan ta upp till 5 veckor men jag har beställt flera saker och fått allt. Enda att tänka på att strl upplevs som mindre så ett tips är att ta en strl större än vad du har i vanliga fall


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2014-02-25 @ 07:27:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: