17 Januari

Idag är det precis ett år sen jag skadade mig. Det har gått både snabbt men ändå inte..
Kommer fortfarande ihåg när jag fick komma till Växjö och läkaren där sa att det lär dröja minst 1 år innan jag ens kommer kunna gå promenader.. Och nu är jag här!
Idag ska jag till en fotograf för att fotografera ärret och skicka in till försäkringsbolagen.. Är så jäkla glad att jag har 2 st.. Är verkligen tacksam för den person som när jag bytte från IF till Länsförsäkringar att hon tyckte jag iallafall skulle behålla olycksfallsförsäkringen för händer något får jag ersättning från båda😊
Bjuder på några bilder från tiden för ett år sen



2014-01-17 @ 10:34:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: