Bortskämd

Igår va jag ändå hyfsat pigg när jag vaknade.. Bara lite trött i kroppen..
Städade ut julen.. Älskar det som ni vet men det är alltid lika skönt när allt är undanplockat och allt känns rent o fräsht..

På kvällen käkade jag pizza med Jossan.. Vet ej om jag berättade om den förr gången men har verkligen hittat en ny favorit.. Bacon, avocado, ruccola , valnötter och citroncreme!!

Idag blev det träning på fm.. Åkte en liten shoppingrunda med Jossan och hittade en overall till Freja på rean..

Ikväll blev jag och Carolina bortskämda hos Jossan..
Först lite tilltugg i form av baconlindade dadlar..
Sen svamp&sparrisrisotto med mozarellafyllf kycklingfile och till efterrätt chokladfondant med vaniljglass..

Jag rullade hem nu kan jag säga!!

Imorgon har jag tid inbokad hos sjukgymnasten. Har inte träffat honom på en månad nu eftersom jag tränar på Idrottskliniken.. Får se vad han säger om det är några framsteg för nu har jag verkligen kört på bra med träningen..

Dax att hoppa i säng.. Är supertrött
Godnatt



2014-01-02 @ 22:23:31 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Fint hos dig. Jätte fin overall, hon blir säkert jätte glad. Så mycket mumsigt kram.

Mamma (2014-01-02 @ 22:59:30)

Ja det blir hon säkert. Ska nog visa upp den för alla precis som med hennes säng:)


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2014-01-02 @ 23:05:44)

Åå den pizzan låter svingod!! Vartifrån?? Kram!


URL: http://erikasblogg.se
Erika (2014-01-02 @ 23:38:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: