Dålig uppdatering

Sorry jag vet men har vart fullt upp..
Va ju och firade pappa i lördags. Va fullt upp och kusinerna lekte hur bra som helst. Vi åkte hem i Söndags efter lunch.

Lämnade barnen i måndags. Jobbade och va o tränade med Jossan. Sån skillnad när man får med sig någon.

Va hemma hos Jossan i tisdags och käkade pizza och kollade på hockeyn.
Kul nu när det går så bra för Lakers.

Igår slutade jag lyxade jag till det med en ansiktsbehandling. Helt underbart..
Så skönt att gå hem och sedan vara ledig tills fredag..
Idag började jag dagen med att träna sen käkade jag lunch med Sandra. Blev sushi..Annars har det vart slappt och städat lite..

Blir lite blandade bilder från helgen och veckan



2014-01-30 @ 21:10:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Bra att du uppdaterade. Härliga bilder från mysig helg med nära och kära kram.

mamma (2014-01-30 @ 22:13:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: