Egentid med Maxen

David o Alex kom hit igår vid 10 på fika. Vi åt lunch sen kom nästa fikagäst. Lotta.. Hon hann tyvärr inte stanna så länge och vi hann knappt prata om hälften vi ville. Vi ses så sällan..

På em åkte jag o h lämnade Freja i Lessebo. Jag o Max åkte tillbaka. Handlade lördagsgodis och pizza till kvällen..
Hade en jättemysig kväll. Kollade på film och myste i soffan..
Han är som ett frimärke på mig i sängen. Tryckte ut mig längst ut till kanten och låg klistrad mot mig:)


Idag fick vi ställa kl på 8. Vid 09.20 skulle vi träffa Thilda och Theo vid bion.
Vi såg Emil och Ida. När vi kom dit stod det uppdukat popcorn och dricka så man fick plocka det man ville ha..
Och efter bion fick barnen en godispåse.. Tack igen Thilda att vi fick följa med..

Nu blir det snart en sväng till Maxi sen i em kommer Freja



2014-01-12 @ 11:49:57 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mysigt:)

Mormor (2014-01-13 @ 19:07:49)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: