Jan. 10, 2014

Max har vart piggare idag. Tror det gjorde mkt att han fick vara hemma o vila innan det bröt ut ordentligt i luftrören..

Freja va pigg idag så hon fick gå på dagis..
Bara jag som har gått runt med huvudvärk.. Jag gick o lade mig redan 20:15 igår med huvudvärk och tänkte att vad skönt att få somna tidigt.. Men Max vägrade sova och höll mig vaken till 22 sen väckte han mig idag vid 7( ja det är tidigt i vår familj)

Imorgon kommer David o Alex på fika på fm.. Fick deras fina bröllopsinbjudan i veckan.. Ska bli superkul..
Imorgon efter lunch kommer Lotta som jag jobbade tillsammans med när jag va personlig assistens åt en liten kille..
På kvällen kör vi ut Freja till mormor o morfar eftersom vi ska på bio med Thilda o Theo redan vid 9.30 på söndag. Mysigt både för mig och Max och för Freja att få ha mormor o morfar för sig själv..
Nu är det nog dax att krypa ner även för mig. Fortf tungt i huvudet.. Hatar det. Får det varje månad en viss period.. Vissa får magont men mitt sätter sig som huvudvärk:( knaprar alvedon i mängder men det hjälper inte..

https://cdn3.cdnme.se/951125/7-3/pic_52d05ba188e59d1b79c7d28b.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/951125/7-3/pic_52d05ba12a6b224204ebc9fb.jpg" class="image">



2014-01-10 @ 21:59:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: