Ledig Torsdag

Lämnade barnen i måndags och åkte hem och vilade innan jag började jobba.

Hade morgonpasset tisdag och onsdag. Igår började jag redan 05.30 så fick knappt upp ögonen när kl ringde 04.30😳

I tisdags va jag en sväng hos Jossan och igår va jag hemma hos Ida. De börjar bli klara med utbyggnaden i huset och det va sååå fint..

Idag har jag vart ledig och hade tänkt åka upp och träna men har åkt på förkylning igen. Blir ju så när det är kallt ute och dörrarna öppnas på jobbet hela tiden så man blir helt nerkyld:(

Håller just nu på med en kladdkaka o när den är klar ska den transporteras vidare till Jossan..
Fick hem lite spel idag som jag beställt till Max x-box som jag köpte begagnat för hans julklappspengar. Han kommer bli helt överlycklig😄



2014-01-16 @ 17:57:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: