Underbar dag på stranden

Igår va jag ledig så jag o Jossan åkte till Ronneby. Hon kommer därifrån.
Vi åkte från ett halvmulet Växjö till ett strålande Ronneby..
Inte ett moln på himlen..

Vi va där några timmar innan vi åkte hem till Jossans syrra där de hade kalas för Jossans systerdotter. Jag böev bjuden på grillat innan jag körde hem..

Idag jobbade jag kväll och efter det blev det en superhärlig kväll ute hos Oscar o Carolina.. De hade grillat och fixat en massa god mat.. Sen blev det kortspel hela kvällen..
Är precis hemkommen.
Imorgon ska det vara strålande väder så jag, Jossan o Carolina ska åka till havet. Vi tänkte ta Kalmar så slipper vi köra så långt..

Nu dax att hoppa i säng













2014-07-19 @ 00:11:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: