Midsommar med vattkoppor

C skickade sms till mig igår morse att han trodde att Max hade vattkoppor och när jag hämtade barnen igår för att köra ut till Lessebo va det en prickig korv jag hämtade. Det har ju vart några ggr man misstänkt att han har haft det men nu är det verkligen ingen tvekan om det..

Åkte in till Växjö igen och hade en mysig grill och spelkväll.
Idag va det jobb mellan 8.30-13.30 innan jag åkte ut till Lessebo igen där det va dax för midsommarfirande..

Max va hängig när vi kom hem och tempen visade på 39,4. Lilla 


älsklingen..
Men han verkar inte klia så mkt på dom iallafall..

Har vart en mysig dag. Fint väder som inte tillhör vanligheterna..
Kidsen sover och vi sitter ute på altanen. " gamlingarna" sitter och pratar om bus de gjorde när de va små.. Det har ju ändrat sig en hel del tills nu:)















2014-06-20 @ 21:13:37 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Stackars lilla gubben inte roligt. Men det blev fina och mysiga dagar ändå kram

Mormor (2014-06-21 @ 11:36:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: