Ändrade planer

Har mått väldigt bra idag ändå trots igår. Trött bara för kunde ju inte sova bort den fina dagen.
Gick ut och satte mig på balkongen och käkade frukost. Helt underbart.

Åkte bort till Jossan och satte mig i solen på hennes altan. Stekte på riktigt.
Hon skulle fixa lite mat så jag passade på att åka ner till Telenor och byta ut mitt simkort eftersom jag har beställt hem en ny mobil som jag hämtade på posten.. Då ringer C och säger att han har åkt på ryggskott och måste till Akuten. De va på Stortorget så tur att jag ändå va i stan. Så plockade upp Max i Freja så fick de följa med och äta hos Jossan dom med..
Så som tur va har jag inte vart bakis idag då jag inte räknat med att 2 energiknippet skulle komma😄

Åkte och handlade lite glass och satte oss på trappan i solen.

Eftersom trandagen va nu i veckan när de va hos C så får den komma inatt istället.. Max va så söt och sa: Mamm då får du ju städa för dom är ju så smutsiga om fötterna.. Fast ta inte dammsugaren utan ta bara med vatten för det låter inte så högt😄( han gillar inte dammsugaren)

Har blivit beroende av en ny sorts kakor jag hittade på Maxi förra veckan. Glutenfria arracsbollar. Sjuuukt goda😛

Är för övrigt väldigt nöjd med min nya mobil. Min förra är den första IPhone 4 som kom ut och är 4 år gammal så det har ju hänt en hel del i utvecklingen! Bästa är kameran. Bilderna blir superbra och riktigt häftigt att kunna ta panoramabilder👍 

Nehe nu ska jag kika vidare på Mästarnas Mästare








2014-03-30 @ 20:46:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysigt med glass ute. Spännande med tranan, roliga Max. Ses imorgon kram.

Mamma (2014-03-31 @ 09:45:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: