Izakaya Moshi

Är precis hemkommen från en härlig tjejkväll på Izakaya Moshi. En japansk resturang här i Växjö som har grymt god mat.. Lite tapas stuk med olika smårätter man beställer så man kan få lite av varje..

Annars har det vart fullt upp hela dagen.
Åkte till IKEA så jag va där när det öppnade. Hem till ett möte kl 13. Sen handling och fix hemma innan vi träffades ikväll..
Va så trött på mitt vardagsporslin så kände att jag ville uppdatera mig lite så därav turen till IKEA. Blev självklart en hel del annat oxå bl.a ett nytt täcke som jag längtar efter att krypa ner till:)
Köpte även tulpaner i kruka som jag aldrig har sett innan.

Imorgon ska det bli superfint väder och sen hela helgen. Underbart.



2014-03-27 @ 21:17:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: