Barnvecka💗

Fick hem barnen i mÄndags..
I tisdags Ă„kte dom hem till Lessebo dĂ€r hela kusinligan vĂ€ntade. De hade superkul tillsammans. Alla 5 sov dĂ€r😊 

Jag Äkte ut igÄr efter jag hade jobbat klart och sÄ stannade vi tills kvÀllsmaten..

Idag har det vart röd dag men jag har jobbat ÀndÄ sÄ barnen har vart pÄ dagis. Men de tycker att det Àr jÀttekul att vara nÀr det Àr helgdagiset som tar över. SpÀnnande..
Va varmt o skönt nÀr jag hÀmtade dom sÄ blev en glass pÄ stan

PÄ lördag Àr det bröllopsfest för Jon o Erika. Ska bli jÀttekul.. SvÄrt att veta bara vad man ska ha pÄ sig. Det Àr ju inte bröllop sÄ man ska vara jÀttefin men ÀndÄ finare Àn en vanlig fest:)
Men hittade en klÀnning pÄ HM som jag tror funkar..

Fick Àven hem ett par Nike jag bestÀllt idag. Har vart sugen pÄ mintgrön lÀnge sÄ fick bli ett par:)

Tjingeling




















2014-05-29 @ 20:03:14 Permalink AllmÀnt Kommentarer (1)



Kommentarer

MÄnga hÀrliga bilderoch hÀrligt vÀder. Kul och se kusinerna trÀffas och leka de hade sÄ skoj.

Mamma (2014-05-29 @ 20:29:59)


Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: