Ett år till nästa gång😄👍😄👍😄

Va hos tandläkaren idag och lagade en gammal lagning som gått sönder.
Så irriterande. De senaste 3 åren har jag haft lagningar som gått sönder men inga hål. Men idag sa hon att nu ska det nog hålla ett tag. 2600kr fattigare skuttade jag ut från tandläkaren med lyckokänslor att det är ett helt år tills nästa gång😊

Va en sväng på stan med Jossan efteråt sen blev det pizza ikväll..

Imorgon ska jag träffa Sara en kompis från Lessebo som fick en son för ett tag sen. Ska bli mysigt att ses.

Annars är det som vanligt fullbokat när det är barnfritt..
Ledigt på torsdag. Kvällsmöte ang Max förskolestart och därefter hem till Ida.
Fredag kvällsjobb sen hem till Carolina och kolla på en gammal kos-film från när vi va där år 2000.

På lördag åker jag, Jossan och Carolina till Göteborg över dagen för lite shopping sen har vi bokat bord på PM på kvällen..

Och sen jobb på Söndag..

Sen dax för älsklingarna att komma igen😊 Freja va så nöjd i lördags för mormor hade köpt en sparkcykel så hon oxå kan ha något när Max cyklar och hon va överlycklig att hon lyckades..

Nu är det dax att sova. Upp tidigt imorgon igen och ligger fortf back med sömnen sen bröllopet😄






2014-05-06 @ 21:46:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var fullt upp, bara trevliga saker kvar. Ja så duktig och glad hon var kram.

Mamma (2014-05-07 @ 10:01:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: