Härlig dag i Göteborg

Vi åkte vid 8 och va framme runt 11-tiden. Vi åkte från grått o regn till strålande sol och 14 grader☀️😎

Strosade runt lite innan det va dax för lite lunch.
Vi hade turen att få ett bord ute på Tranqilo. Ett supermysigt ställe där jag o Sara va och drack drinkar i somras.

Gick runt några timmar innan vi begav oss hemåt.
Jag handlade faktiskt ingenting:) men va supermysigt att komma iväg.

På kvällen. Hade vi bokat bord på PM. Hade bokat till Jossans syrra men då hon åkte hem så fanns det en plats ledigt så jag kollade med Ida om hon va sugen och det va hon:)

Vi käkade i bistron sen begav vi oss upp till nya Tak-baren. 
Det va fullt med folk. Kan tänka mig det blir riktigt bra där i sommar..
Jag åkte hem runt 1 redan eftersom jag skulle upp och jobba idag..

Kan säga att man är lagom trött i kroppen idag och det blir en lugn kväll i soffan innan älsklingarna kommer hem imorgon💗














2014-05-11 @ 19:18:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Riktigt mysig dag och riktigt tur med vädret:)

Mamma (2014-05-12 @ 11:07:08)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: