Fredag

Redan Fredag. Bara 3 dagar tills älsklingarna kommer😊

Har börjar pyssla lite här hemma nu. Slå in julklappar och har handlat och pysslat med lite blommor och gjort dörrkrans.

I onsdags va jag o Jossan hemma hos Carolina på kvällen för lite flashdance kväll.. Käkade sushi och drack glögg. Mysigt..

Igår va jag hemma hos Sara o Mike. Blev sushi även där😊 Firade Ossian eftersom han fyller 1 på Söndag.. 
Köpte stora byggklossar till honom.

I tisdags började jag äntligen känna mig piggare och halsontet va borta MEN i onsdags vaknade jag med ögoninflammation😡
Så jävla trött på skiten.. Hade bara i ena  ögat men idag har det även satt sig på andra.. Känns sådär kul att stå bland kunder och se för jävlig ut😔
Peppar peppar skaver det inte eller varar idag utan är bara rött så det är nog förhoppningsvis på bättringsvägen✊










2014-11-21 @ 11:04:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hoppas du snart är bättte. Så fint du gjort😊

mamma (2014-11-21 @ 16:00:35)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: