Ishallen

Igår va det dax för Max att åka skridskor för första gången..
Det började inge vidare. Han va livrädd till en början men sen vågade han mer och mer för att tillslut inte vilja åka därifrån😊

På kvällen va vi bjudna till Linda och kidsen..
Freja va så söt när vi skulle äta.. När jag frågade om hon ville ha pannkakor eller biffar så frågade hon vad Isak ville ha( pannkakor) och samma fråga om sylten:vad ska Isak ha😄
Härligt att träffa dom och kul när Melwin och Max går i samma klass..

Idag fick jag besked från försökringsbolaget ang invaliditetsgraden på knät. De bedömde det till 5%.
Blev väldigt besviken då det verkligen påverkar mitt liv dagligen och begränsar mig.. Ska överklaga så får vi se om det leder till något.. Jag frågade en erfaren läkare för länge sen vad en sån här skada ligger på och han sa mellan 5-10%. Och jag vet en kille som har betydligt mindre men än mig och fått graderat till 8 % så klart man blir besviken😔 
Jaja vi får se..

Kommande dagarna är det fullt upp med en massa kul.
Imorgon ska jag träffa Sara o hennes 2-månader gamla Ellie som är hemma från Göteborg och hälsar på..
Sen ska jag jobba på Samarkand. Blev ett litet byte så jag jobbar till 18 istället för stängning i stan.
På lördag är det Simskola för Max på fm. På em har han en lekdate planerad med en kille som heter Elian som gick på samma avdelning som Max innan. Så kul Max har pratat länge om att han vill leka med honom. Sen va hans mamma inne och handlade på jobbet förra veckan o hon sa samma sak att Elian saknar Max jättemkt😊
På kvällen har jag tänkt vi ska baka pepparkakor.
Sen på Söndag åker vi ut till Lessebo för att träffa kusinerna från Helsingborg och gå på julskyltningen..
Har lovat dom att öppna första paketet i deras paletkalender. Blir ju inte att datumen stämmer riktigt när jag inte har dom varje dag..
Frejas hänger nere och Max på övervåningen😊

Nu är det dax att sova. Har en snosande Freja bredvid mig☺️








2014-11-27 @ 23:21:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så bra han kämpade på. Söta Freja lite förtjust i Isak. Fullt upp vi ses på söndag:)

Mamma (2014-11-28 @ 10:08:23)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: