Jävla baciller

Alltså mitt halsont vägrar släppa..
Igår va jag jättehängig och vaknade med feberkänsla och superont i halsen.
Ringde VC för misstänker halsfluss men fick ingen tid eftersom jag ej har feber😒 vet ju att det är nån skit med tanke på vad alla har haft nu..
Jaja barnen är piggare iallafall..
Avslutade dagen med lite popcorn mys.

Vaknade med samma halsont idag.. Sååå segt!!
Max va pigg så han kunde va med på simskolan.
Jonnas son Lowe va oxå med i samma grupp.. Kul det visste vi inte om..

Max tyckte det va jättekul vilket va skönt. Man vet ju aldrig.

Vi åkte hem och åt och handlade lite. Max va hos grannen Birgitta under tiden. Sååå mkt enklare med bara en😊

Nu i em körde jag barnen till Lessebo för att vara där inatt. Jag måste verkligen få vila och sova en hel natt så jag orkar jobba på måndag..
Kan inte påstå att man har världens energi efter denna veckan..
Sitter just nu och dricker typ den femtioelfte koppen varmt ingefärsvatten med honung. Tur man tycker det är gott iallafall😄

Freja va så söt igår. Jag låg o vilade i soffan och hon kom med nya teckningar hela tiden.. Bl a ett spöke, spindel och en blomma😊












2014-11-15 @ 19:35:12 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Krya på dej 🌼

Rita (2014-11-15 @ 19:52:51)

Tack:-)

Johanna (2014-11-16 @ 20:16:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: