Julpynt🎄🎅

Idag har jag vart ledig. Lämnade Max i skolan sen efter frukost begav jag o Freja oss ner till Sjön. Det va fantastiskt fint när solen visade sig..

Vi åkte och handlade. Bl a lite mer julblommor..
När vi hämtat Max gjorde vi pepparkakshus..
Barnen gjorde en sida och jag en.. Tycker ärligt att det är lite jobbigt att inte få göra helt som jag vill🙈

Satte ihop en julgrupp och satte upp stjärnor och stakar så nu är det riktigt mysigt här hemma..

Imorgon ska Max med klassen till ishallen. Det blir premiär för honom att åka skridskor. Jag ska följa med och hjälpa till lite. Ska bli kul att se..

Nu kommer en väldig massa bilder från vår dag😊
























2014-11-25 @ 21:10:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Härliga bilder på er i solen. Duktiga husbyggare. Fint du pyntat😍💖💖💙

mamma (2014-11-26 @ 23:28:35)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: