Onsdag

Har vart fullt upp. Inte hunnit med att blogga. I lördags hade vi myskväll. Max vad söt och sa snälla mamma tänd ljks och mys med mig😊

På Söndagen lämnade jag dom på dagis för att jobba men efter några timmar fick jag hämta dom och åka till Jourläkarcentralen med Freja för misstänkt urinvägsinfektion. Men tack o  lov va det inte det..
Vi hade lite mysstund hemma innan jag lämnade hos deras pappa för det va jobb tidigt i måndags..

På kvällen hade jag bokat klipptid. Sååå jäkla skönt att klippa av sig typ halva håret.. Går runt och känner på det hela tiden och bara njuter😄

Igår va jag ledig. Em och kvällen spenderades hos Sara och Mike.
Lagade mat tillsammans som vanligt..

Idag jobbade jag till 16. Åkte hem till Camilla och Henke för att mysa lite med tjejerna och hjälpa till att underlätta lite vid läggning..  Inte lätt med 3 barn och 2 famnar.. Och mysa med såna små godingar gör man mer än gärna😊

Åkte sen vidare till Ida för att kika på Bonde söker fru. Ida hade som vanligt laddat med världens största godispåse😳 går ju inte hålla sig undan😊

Nu ska jag slänga igång Paradise Hotel som är inspelat.. Utröstning idag ju som inte går att missa😊











2014-11-05 @ 22:58:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Fullt upp. Mysiga bilder och sötnosar. Stackars Freja😕😍

mamma (2014-11-06 @ 17:17:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: