Sjukstuga deluxe

Fick hem barnen igår.
Freja va jättekladdig i ögonen och supergnällig.
Mamma kom hit och sov för att hjälpa till med lämning när jag började tidigt..
Skönt så kunde Freja vara hemma med henne idag.

Hade en helvetesnatt. Jag sover i Max rum när mamma är här och Freja vägrade sova själv så hon envisades med att dela en 90 säng med mig.
Hon har bökat och trixat hela natten så jag sov typ bara 3 timmar..

Trodde bara jag mådde dåligt pga sömn men på em fick jag jätteont i halsen och feber..

Freja började klaga på ont i örat o va ledsen så vi åkte ner till Jourläkarcentralen. Det visade sig att hon har både ögon och ögoninflammation och halsinfektion. Inte konstigt att hon hade svårt att sova inatt😕
Peppar peppar är Max pigg iallafall och hoppas det håller i sig för på Lördag börjar hans simskola..

Nu ska jag klunka i mig honungsvatten sen blir det hopp i säng..
Surt att vi måste upp tidigt och lämna Max imorgon😕








2014-11-11 @ 20:53:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Verkligen hängig tjej. Men ändå en mysig fikastund hos dig på Askelyckan och gullesnuttan som skulle betala själv. Hoppas ni snart mår bättre o att Max slipper det😍💙💖💖

mamma (2014-11-12 @ 07:35:24)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: